فروش و بازاریابی

بازار ساختمان و پروژه های اجرایی در سطح کشور از گسترده ترین بازارهای صنایع است که در آن صنعت چسب های آب بندی و ایزولاسیون و چسب های مرتبط نقش مهمی را ایفا می نماید.
انواع چسب های عایق کاری و آب بندی و ایزولاسیون در این بازار کاربرد دارد. چسب های آب بندی و ایزولاسیون با طراحی و ایجاد فن آوری های متعدد با فناوری نانو بوده که باعث نفوذ پذیری بسیارعالی در انواع سازه ها جهت ساخت ، ایزولاسیون و مقاوم سازی مخازن ، استخرها ، سونا و جکوزی ، پشت بام ، سرویس های بهداشتی ، دیوارهای برشی دارای فشار منفی ، رمپ های طبقاتی ، آبنما ، نماهای بارانگیر ، چاله آسانسور ، انواع سقف (سیمانی ، سنگی ، آجری ، سفالی ایرانیت سیمانی و …) ، محوطه سازی ، ساخت و آب بندی انواع بلوک ، جداول و موزاییک استفاده می شود .
شرکت آکوارزین با نگرش رفاه درتامین، مشاوره، توزیع و فروش کالا برمشتریان از جمله فروشگاهها رنگ و ابزار ، چسب فروشی ها ، مصالح فروشی ها ، کاشی و سرامیک فروشی ها ، پروژه های ساختمانی و عمرانی و مصرف کنندگان فراتراز گذشته طی مسیر می کند. در شرکت آکوارزین همواره مشتری شریک تجاری شرکت محسوب می شود. بر همین اساس پرسنل فروش شرکت در طول انجام مراحل خرید در خصوص معرفی ، مشاوره ، فروش و ارسال به تمامی نقاط کشور ، بنکداران ، پخش کنندگان و عمده فروشان و خرده فروشان محترم و مصرف کنندگان عزیز(اعم از انواع چسب با کیفیت، انواع رزین صنعتی ، رنگ ساختمانی و صنعتی، تمامی ابزارآلات و افزودنی های شیمیایی استاندارد) ارائه ی خدمات به مشتریان را محدود نخواهند کرد و پس از فروش نیز با حفظ یکنواختی محصول، خود را ملزوم به همراهی با آنان می دانند. همچنین در راستای رعایت حقوق مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان، همواره آماده ارائه خدمات مشاوره ای به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری می باشند.